Met webteksten (SEO-proof), blogs, artikelen, nieuwsbrieven, speeches, sfeerverslagen, persberichten, merkverhalen en human interestverhalen. En dat is nog maar een greep uit de mogelijkheden om uw organisatie op het netvlies te krijgen.
De zeggingskracht van verhalen is de sleutel tot (zakelijk) succes van organisaties. Vanuit die filosofie maakt en verspreidt True Story relevante en betekenisvolle content, die naadloos aansluit op de bedrijfsstrategie. Dat betekent een combinatie van schrijfvaardigheid en verbeeldingskracht om verhalen van organisaties (weer) tot leven te brengen, nieuw leven in te blazen en wereldkundig te maken.
De waarheid is dat ik niet alles kan. Lang niet alles. Zou ik ook niet willen. Het is natuurlijk goed om je, ook als schrijver, breed te ontwikkelen, maar dat betekent niet dat je alles moet beheersen. Dat kan niet en dat hoeft niet. Belangrijker is de juiste mensen om je heen verzamelen. Professionals die je zonder aarzelen naar voren schuift. En waar je zelf ook graag mee aan tafel zit, want je bent pas goede partners als je ook kunt lachen met elkaar. Net als thuis, toch?
True Story | Communicatie staat dan ook in nauw contact met diverse vormgever, dtp’ers, filmmakers, fotografen, tekstschrijvers, redacteuren/correctoren en andere communicatiebureaus. Omgeven door deze creatieve en ervaren vakmensen kan True Story Communicatie met elk communicatievraagstuk uit de voeten kunnen.