• darkblurbg
  • darkblurbg
  • darkblurbg

True Story combineert schrijfvaardigheid en verbeeldingskracht om verhalen van organisaties (weer) tot leven te brengen, nieuw leven in te blazen en wereldkundig te maken. Vanuit de filosofie dat de zeggingskracht van verhalen de sleutel is tot (zakelijk) succes van organisaties.

Als u van storytelling tenminste truthtelling durft te maken. Zoals deze organisaties waar True Story op structurele basis voor werkt.

BDO Accountants & Adviseurs

We schrijven voor alle branchegroepen van BDO Nederland; van blogs (voor partners en consultants) en whitepapers tot webteksten en sfeerverslagen van events. Met deze middelen leveren we een bijdrage aan de inbound marketingstrategie waarmee deze contentgedreven organisatie potentiële klanten probeert verder te helpen bij hun queeste naar relevante informatie en advies op maat.

Young Capital

De ster van dit uitzendbureau is rijzende. Niemand kan meer om Young Capital heen. Dit snelgroeiende bedrijf positioneert zich onder meer als dé specialist voor het vinden van webcaretalent. In dat licht schreven wij een reeks van advertorials (met medewerking van onder KPN, ABN Amro en Cendris) voor het magazine CustomerFirst, dé toonaangevende vaktitel op het gebied van customer servicemanagement. Verder schrijven wij vacatures en SEO-teksten voor dit hippe merk. 

Hornbach

Van die reclames, ja. En van dat riedeltje. Zitten wij niet achter. Wel van onze hand zijn persberichten voor landelijke, regionale en vakmedia. Net als de artikelen in de magazines die Hornbach uitgeeft voor personeel en voor professionals in de bouw. Jawohl! Wij werken voor Hornbach in opdracht van een toonaangevend fullservice communicatiebureau. 

Provincie Noord-Holland

Voor deze grote overheidsorganisatie schrijven wij aan een bundeling voor verhalen over burgerparticipatie. Ter inspiratie en motivatie voor ambtenaren die met dit thema aan de slag (zouden) moeten. Kunnen we helaas nog niets van laten zien, sorry. Klinkt heel geheimzinnig allemaal, maar dat valt mee. De primeur van het aankomende boekwerkje is voor de medewerkers. Dus even geduld. Valt niet mee, dat begrijpen we. Maar het zal de moeite waard zijn. #Truestory.